داستان روانشناسي

روانشناسي و مشاوره

جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

داستان روانشناسي

۱۳ بازديد

اهميت ريشه يابي مشكل توسط يك دكتر روانشناس خوب در تهران چيست؟ استفاده از خدمات تخصصي بهترين روانشناس تهران.

در اين مقاله داستان زندگي علي و سميرا طرح شده است. زوجي كه براي كمك به دكتر علوي نژاد روانشناس مراجعه نموده اند. در اين مقاله همچنين در خصوص بيماري وسواس، بيماري سميرا، توضيحاتي ارائه شده است. روانشناس مي تواند مشكلات را ريشه يابي نموده و بهترين فرايند درماني را به شما پيشنهاد نمايد. 

بهترين روانشناس تهران  

سميرا و علي همديگر را دوست داشتند و نمي خواستند زندگيشان كوچكترين مشكلي داشته باشد. آنها زمان زيادي را صرف پيدا كردن بهترين روانشناس تهران كرده بودند. هر چند مي گفتند كه ديگر به اندازه قبل يكديگر را دوست ندارند اما عشق در نگاهشان موج مي زد. آنها زوج آگاهي بودند به همين دليل با جستجوي اينترنتي، سايت دكتر رامين علوي نژاد را يافته و تصميم گرفته بودند براي چند جلسه هم كه شده از مشاوره هاي تخصصي خانواده استفاده كنند. اغلب كساني كه به ايشان مراجعه كرده بودند، از جلسات مشاوره رضايت كامل داشتند و ايشان را به عنوان بهترين دكتر روانشناس تهران معرفي كرده بودند.

 سميرا و علي هم دانشكده بودند. هر دو از شهرستان براي ادامه تحصيل به تهران آمده بودند. پس از آشنايي با يكديگر به اين نتيجه رسيده بودند كه مي توانند زندگي مشترك خوبي داشته باشند. هر دو شاغل بودند و توانسته بودند خانه نقلي در يك محله مناسب بخرند. نزديك به پنج سال از زندگي مشتركشان مي گذشت و يك فرزند داشتند. آن­ها هميشه زندگي مشترك خوبي داشتند كمتر با هم به مشكل بر مي خوردند. اما چه چيزي باعث نگراني آن­ها شده بود؟ آنها زندگي مشترك خود را در خطر مي ديدند. به همين دليل به دنبال بهترين روانشناس تهران گشتند.

نحوه انتخاب روانشناس

هنگامي كه براي كار در احساسات يا مشكلاتي كه خارج از كنترل شما به نظر مي رسد، از يك متخصص آموزش ديده و داراي مجوز براي كار استفاده مي كنيد. اين نكات مي تواند به شما در انتخاب روان درمانگر و پاسخگويي به سوالات شما كمك كند.

در دوره اي از زندگي، هر يك از ما ممكن است احساس خستگي زياد كرده و براي حل مشكلات خود به كمك نياز داشته باشيم. براساس موسسه ملي بهداشت روان، بيش از 30 ميليون آمريكايي براي مقابله با احساسات و مشكلاتي كه بيش از توان آنها به نظر مي رسد نياز به كمك دارند - مشكلات در ازدواج يا رابطه ، وضعيت خانوادگي يا از دست دادن شغل، مرگ يكي از عزيزان، افسردگي، استرس، فرسودگي شغلي يا سوء مصرف مواد. اين تلفات و فشارهاي زندگي روزمره ممكن است گاهي اوقات به طور قابل توجهي ناتوان كننده باشد. گاهي اوقات براي رفع اين مشكلات نياز به كمك خارج از يك متخصص آموزش ديده و داراي مجوز داريم. از طريق درمان، روانشناسان به ميليون ها آمريكايي در هر سني كمك مي كنند زندگي سالم تر و پربارتري داشته باشند.

اگر

شما احساس ناتواني و ناراحتي غرق كننده و طولاني مدت داريد و به نظر نمي رسد با وجود تلاش و كمك خانواده و دوستان، مشكلات شما بهتر شود.

انجام كارهاي روزمره براي شما دشوار است: به عنوان مثال، شما نمي توانيد در كارها تمركز كنيد، و در نتيجه عملكرد شغلي شما آسيب مي بيند.

شما بيش از حد نگران هستيد، انتظار بدترين حالت را داريد و يا مرتباً گريه مي كنيد.

اقدامات شما براي خود يا ديگران مضر است: به عنوان مثال، شما بيش از حد الكل مي نوشيد، از مواد مخدر سوء مصرف استفاده مي كنيد يا بيش از حد مشاجره و پرخاشگر مي شويد. زمان مراجعه به روانشناس رسيده است.

روانشناس چيست و روان درماني چيست؟

روانشناساني كه در روان درماني و ساير اشكال درمان روانشناختي تخصص دارند، متخصصاني بسيار آموزش ديده با مهارت در زمينه هاي رفتار انسان، ارزيابي سلامت روان، تشخيص و درمان و تغيير رفتار هستند. روانشناسان با بيماران همكاري مي كنند تا احساسات و نگرش آنها را تغيير دهند و به آنها كمك كنند تا الگوهاي رفتاري سالم و م موثرتري ايجاد كنند.

روانشناسان براي تغيير افكار، عواطف و رفتارهاي خود از روش هاي معتبر علمي استفاده مي كنند. روان درماني يك تلاش مشترك بين يك فرد و يك روانشناس است. اين يك محيط حمايتي براي صحبت آزادانه و محرمانه درباره نگراني ها و احساسات فراهم مي كند. روانشناسان حفظ محرمانه بودن شما را بسيار مهم مي دانند و در صورت اشتراك اطلاعات محرمانه به سوالات شما در مورد آن شرايط نادر پاسخ مي دهند.

منابع:

dralavinejad

dralaviramin

dralavinejad

dralavinezhad

drraminalavinezhad

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.